Saturday, April 9, 2011

Giveaway " Entry Pertama Saya "

by Nurul

 

Giveaway "Entry Pertama Saya"

image

Nurul’s 1st entry

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

http://www.fdhelina.com/2008/07/about-me.html

GA - Nurul

simple mimple sangat2!

 

  • Act aku ni memang tak suka menulis..membaca..setakat tengok2 gambar tu suka lah..
  • Tapi itu dulu..sebelum aku jadi seorang Blogger..now..entry aku semua nya dah panjang2 hehe..
  • Kalau tulis pendek2 je..rasa mcm tak puas pulak ;p
  • Bila baca balik entry ni, haha skema je aku rasa..siap in english lagi..berabok ko ahaks!
  • Tapi seringkas mana pun entry pertama aku ni, bagi aku, dah cukup untuk aku jelaskan, blog ini dilahirkan utk orang-orang yang berada disekeliling aku.. ;-)

 

 

Goodluck to me!

 

*Dah lama tak join contest/Ga ni..so now dah kembali beraksi..ni semua Nurul punya pasal hehe..

2 comments:

mama iris said...

ok gudluck ye yang......=)

Cik Misi said...

jom join GA PiNkummi jgn lupa letak CikMisi as ur referral k…sayang kamoo..