Saturday, August 28, 2010

"Senyuman Manis Si Comel Give Away"


anjuran by mama zarith

Senyuman Manis Si Comel Giveaway

DSC_0135 

Muhammad Mirza Mohd Adzham

2 tahun 5bulan

anak sendiri

ibu : farra dhelina

Masa ni bawak mirza ke ulu yam.nak amik pic utk 2org beradik ni.mmg sgt2 ssh nak menggayakan mirza ni.dah terloncat2 aku nak bagi dia senyum mcm ni.org keliling dah pandang2 dah..mak nya dah mcm ape dah hehehe..so ni lah hasil nya setelah membuat aksi lucu dgn mirza.. :-) so sweet kan mirza tersenyum mcm ni??nilah senyuman manis my lil prince..muhammad mirza.

 

DSC_0911

Qasehati Mohd Adzham

1 tahun 2bulan

anak sendiri

ibu : farra dhelina

 

Oh ni my lil princess..lagi ssh nk buat dia tersenyum manis mcm ni.terpaksa aku sbgai mak membuat lawak yg diluar jangkaan aku..hehehe..si ini lah yg aku dpt..manis semanis nama nya..Qasehati :-)

 

************************************************************************

 

goodluck my prince & princess!!

2 comments:

MamaZarith said...

Salam..
TQ for joining tis contest.. Gudluck si comel mirza n qasehati

Farra Dhelina said...

welkam! :)